سری جدید صنعتی BAUER در نمایشگاه ComVac در هانوفر آلمان رونمایی شد

سری جدید صنعتی BAUER در نمایشگاه ComVac در هانوفر آلمان رونمایی شد

سه سری جدید K22، BK 23 و BM این شرکت که دارای واحدهای متصل مستقیم هستند، ترکیب کاملی از عملکرد و طراحی فشرده را نشان می‌دهند.

سری جدید صنعتی BAUER در نمایشگاه ComVac در هانوفر آلمان رونمایی شد

سه سری جدید K22، BK 23 و BM این شرکت که دارای واحدهای متصل مستقیم هستند، ترکیب کاملی از عملکرد و طراحی فشرده را نشان می‌دهند. بازدیدکنندگان نمایشگاه تجاری به ویژه مجذوب سری BM شدند. همانطور که از نام آن مشخص است (BM مخفف BAUER Mitteldruck یا "فشار متوسط" است)، اینها کمپرسورهای فشار متوسطی هستند که فشار تا 30 بار را برای مدل های دو مرحله ای و تا 100 بار را برای مدل های سه مرحله ای ارائه می دهند.

این سیستم‌های خنک‌شونده با هوا از 620 تا 7200 لیتر در دقیقه و توان 11 تا 132 کیلووات،طیف گسترده‌ای از کاربردها را ارائه می‌کنند.

سری جدید K 22 با هوا خنک می‌شود که سطح رده 22 تا 37 کیلووات را افزایش می‌دهد. این سیستم ها اکنون می توانند به عنوان تقویت کننده در فشرده سازی نیتروژن استفاده می شود و همچنین برای هلیوم و آرگون موجود است. با گستره وسیع تحویل هوای آزاد از 600 تا 4200 لیتر در دقیقه در فشارهای 55 تا 525 بار، می‌توان از آنها در طیف وسیعی از کاربردها استفاده کرد.

سری BK 23 که با آب خنک می‌شوند، اکنون دارای رتبه‌بندی توان افزایش یافته از 22 تا 45 کیلو وات هستند. سری جدید ردپای فشرده‌تر و لرزش‌های کمتری نسبت به نسل قبلی خود ارائه می‌دهد و در مدل‌های ضد فشار و گازی موجود است. محدوده تحویل هوای رایگان موجود از 45 m³/h تا 402 m³/h در فشارهای نهایی از 25 تا 420 bar است. این سری برای کاربردهای هوا، نیتروژن، هلیوم، هلیوکس، آرگون، گاز طبیعی و بیومتان مناسب است.