✔️خرید کمپرسور باور(Bauer) 09113913241

✔️خرید کمپرسور باور(Bauer) 09113913241

شرکت Bauer آلمان سازنده کمپرسور های فشار قوی و تنفسی با بیش از 100 سال سابقه در زمینه کمپرسور های رفت و برگشتی فشار قوی است.

خرید کمپرسور باور(Bauer) 

شرکت Bauer آلمان سازنده کمپرسور های فشار قوی و تنفسی با بیش از 100 سال سابقه در زمینه کمپرسور های رفت و برگشتی فشار قوی است. محصولات شرکت Bauer از نوع استفاده به دو دسته صنعتی و تنفسی  و از نظر کارکرد به 2 دسته Premium و Poseidon تقسیم می شود . شرکت Bauer، کمپرسور با فشار های مختلف 200 بار ، 300 بار ، 400 بار و 500 بار در ظرفیت های مختلف تولید می کند.

خرید کمپرسور باور

در هنگام خرید کمپرسور های Bauer  به این موارد دقت کنید:

فشار کمپرسور و ظرفیت آن را با توجه به شرایط محیط مورد نظر انتخاب کنید. 

نوع اتصالات شارژ سیلندر درکمپرسور های شرکت Bauer متفاوت است.

به گارانتی کمپرسور های Bauer دقت کنید.

از خدمات پس از فروش مناسب شرکت فروشنده مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: انواع کمپرسور

تجهیزات جانبی شرکت Bauer فوق العاده گسترده است که می توان به سیستم های پرکن ضد انفجار ، خنک کننده هوای فشرده ، خشک کن هوای فشرده ، ویروس کش هوای فشرده ، سیستم تنظیم سرعت پرکن ، انواع پرکن و انواع سیستم تخلیه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و سیستم های کاهش دی اکسید کربن اشاره نمود.

به مانند سایر محصولات شرکت باور BAUER، استحکام، عملکرد مناسب دستگاه در ساعت های کارکرد طولانی، انعطاف پذیری و قابلیت پشتیبانی از طیف وسیعی از کاربردها از جمله ویژگی های مدل POSEIDON است.

نکات مهم در تعیین قیمت کمپرسور

قیمت کمپرسور باتوجه به نوع و مشخصات آن تعیین می‌شود. کمپرسور صنعتی در انواع مختلفی تولید به‌ فروش می‌رسد. انواع کمپرسورهای صنعتی موجود در بازار کمپرسور دینامیکی، جابه‌جایی مثبت، روتاری پره‌ای، اسکرال، تشدیدکننده‌های فشار و کمپرسورهای کمکی هستند. 

قیمت کمپرسور چقدر است؟

عوامل مختلفی مثل برند، کشور سازنده، نوع متریال، مقدار سوخت کمپرسور و کیفیت آن در قیمت کمپرسور تاثیرگذار است. کمپرسور دستگاه مهمی در صنایع به شمار می‌آید و باید در خرید آن دقت لازم به عمل آید. علاوه‌بر موارد ذکر شده به کیفیت واحد هواساز، الکتروموتور، مخزن کمپرسور، مونتاژ و استاندارد قطعات یدکی توجه نمایید. قیمت کمپرسور صنعتی با توجه به برند و کشور سازنده نیز متفاوت خواهد بود. 

بیشتر بخوانید: فروش کمپرسور پینت بال

انواع کمپرسور صنعتی

کمپرسورهای دینامیکی در دو نوع جریان شعاعی و جریان محوری هستند. انواع جریان شعاعی، پره‌های شعاعی دارند و از نیروهای گریز از مرکز برای جابه‌جایی هوا استفاده می‌کنند. در مقابل کمپرسور جریان محوری پره‌های ثابت و متحرک دارند.

هوا یا گاز به شکل محوری دور محور گردان کمپرسور حرکت می‌کند. کمپرسورهای رفت‌وبرگشتی، دوار و دیافراگمی از انواع جابه‌جایی مثبت هستند و بیشتر کارگاهها و صنایع از نوع رفت‌وبرگشتی یا پیستونی استفاده می‌کنند. خود کمپرسور پیستونی یا رفت‌وبرگشتی انواع مختلفی دارد که می‌تواند ثابت و قابل حمل باشد. انتخاب نوع کمپرسور به شرایط کارگاه بستگی دارد.

کمپرسور باور

در صورتی که بخواید در کارگاه‌های تجاری و منزل از کمپرسور رفت‌وبرگشتی استفاده کنید، می‌توانید نوع کمپرسور رفت‌وبرگشتی با 5/1 اسب‌بخار را تهیه نمایید. کارگاه‌های صنعتی و نفتی هم به دستگاه‌های بزرگ‌تر نیاز دارند.

علاوه‌بر این‌ها کمپرسورهای دوار نیز تولید می شوند که می‌توانند به صورت پیوسته کار کنند. کمپرسورهای روتاری در گروه‌ دستگاه‌های برودتی قرار می‌گیرند و گازها را فشرده می‌کنند. ارتعاشات کم، آلودگی صوتی کم، بازدهی بالا و جریان یکنواخت از مزایای کمپرسورهای روتاری هستند.

بیشتر بخوانید: ساخت تجهیزات غواصی

خرید کمپرسور صنعتی از کارخانه و عمده

خیلی از کارگاه‌ها ترجیح می‌دهند به جای حضور در فروشگاه‌های مختلف، کمپرسور را مستقیم از کارخانه بخرند. در این حالت، دستگاه‌ ارزان‌تر است و خرید کمپرسور بدون واسطه انجام خواهد گرفت. شرکت‌‌های زیادی هم هستند که کمپرسور را به‌صورت عمده یا تک به فروش می رسانند و انتخاب نوع خرید بسته به نیاز و توان شما خواهد بود.

مدل POSEIDON PE ۱۰۰ 

از جمله کاربردهای مدل PE ۱۰۰ می توان به تامین هوای تنفسی غواصی، کاربردهای آتش نشانی و امداد و نجات، باشگاه های پینت بال، صنایع نظامی و . . . اشاره کرد.

مشخصات این مدل کمپرسور فشار قوی به این شرح است :

ظرفیت هوادهی ۱۰۰ لیتر بر دقیقه

فشار کاری ۳۳۰ - ۲۲۵ bar

موجود در مدل های سه فاز، تک فاز و بنزینی

مدل PE100300 بار باور آلمان

قابل استفاده برای شارژ 300 بار سیلندرهای تنفسی و غواصی، کپسول های پینت بال، تفنگهای بادی

کوچک و سبک نسبت به کمپرسورهای هم رده

ابعاد جمع و جور و وزن کم با تکنولوژی مدرن

قابل استفاده در ساحل و روی کشتی

دارای سه نوع درایو بنزین

تکفاز و قابل حمل به راحتی

بیشتر بخوانید: تعمیرات کمپرسور آتش نشانی

کمپرسور فشار قوی JUNIOR II 

این کمپرسور کوچکترین سایز کمپرسورهای فشار قوی باور است که دارای ظرفیت هوادهی ۱۰۰ لیتر بر دقیقه و فشار کاری ۳۰۰ بار می باشد.

مشخصات این مدل کمپرسور فشار قوی:

ظرفیت هوادهی ۱۰۰ لیتر بر دقیقه

فشار کاری ۳۳۰ - ۲۲۵ bar

موجود در مدل های سه فاز، تک فاز و بنزینی

مدل KAP 220 

فشار 200 و 300 بار ساخت شرکت BAUER 

این کمپرسور ایستگاهی هوا خنک، با خروجی ۸۰۰ لیتر 

داخل سیلندر کمپرسورهای ایستگاهی ساخت شرکت بایر نیتراته می شود کارکرد و عمر طولانی دارند.

کمپرسور

مدل KAP 22

فشار هوای خروجی این کمپرسور فشار قوی برای فشار های مختلف تا 350 بار یا فشارهای کمتر قابل تنظیم است. 

کمپرسور فشار قوی KAP 22 یک کمپرسور قدرتمند فشار قوی تنفسی مخصوص غواصی است. 

هوای این کمپرسور فشار قوی علاوه بر تامین فشار بالا بدلیل نصب فیلتر پالایش هوا قابل تنفس است. 

این دستگاه بصورت تمام اتوماتیک رطوبت جمع شده را تخلیه نموده و در فشار های بالا بصورت خودکار خاموش و مجددا با برداشت فشار روشن می شود. 

این دستگاه هوای فشرده دارای ۴ خروجی فشار قوی برای شارژ سیلندر غواصی و سیلندر هوای تنفسی آتش نشانی می باشد. 

با استفاده از این کمپرسور فشار بالا می توان تمام نیازهای یک مدرسه یا شرکت غواصی بزرگ و یا باشگاه پینت بال را رفع نمود. 

از این دستگاه ظرفیت بالا برای صنعت پت برای تولید بطری های نوشابه و آب معدنی می توان استفاده کرد.