خرید کمپرسور جونیور 09113913241✨

خرید کمپرسور جونیور 09113913241✨

شرکت Bauer آلمان سازنده کمپرسور های فشار قوی و تنفسی با بیش از 100 سال سابقه در زمینه کمپرسور های رفت و برگشتی فشار قوی است. محصولات شرکت Bauer از نوع استفاده به دو دسته صنعتی و تنفسی و از نظر کارکرد به 2 دسته Premium و Poseidon تقسیم می شود.

خرید کمپرسور جونیور

شرکت Bauer آلمان سازنده کمپرسور های فشار قوی و تنفسی با بیش از 100 سال سابقه در زمینه کمپرسور های رفت و برگشتی فشار قوی است. محصولات شرکت Bauer از نوع استفاده به دو دسته صنعتی و تنفسی  و از نظر کارکرد به 2 دسته Premium و Poseidon تقسیم می شود . شرکت Bauer، کمپرسور با فشار های مختلف 200 بار ، 300 بار ، 400 بار و 500 بار در ظرفیت های مختلف تولید می کند.

خرید کمپرسور جونیور

در هنگام خرید کمپرسور های Bauer  به این موارد دقت کنید:

فشار کمپرسور و ظرفیت آن را با توجه به شرایط محیط مورد نظر انتخاب کنید. 

نوع اتصالات شارژ سیلندر درکمپرسور های شرکت Bauer متفاوت است.

به گارانتی کمپرسور های Bauer دقت کنید.

از خدمات پس از فروش مناسب شرکت فروشنده مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: خرید کمپرسور باور

تجهیزات جانبی شرکت Bauer فوق العاده گسترده است که می توان به سیستم های پرکن ضد انفجار ، خنک کننده هوای فشرده ، خشک کن هوای فشرده ، ویروس کش هوای فشرده ، سیستم تنظیم سرعت پرکن ، انواع پرکن و انواع سیستم تخلیه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و سیستم های کاهش دی اکسید کربن اشاره نمود.

به مانند سایر محصولات شرکت باور BAUER، استحکام، عملکرد مناسب دستگاه در ساعت های کارکرد طولانی، انعطاف پذیری و قابلیت پشتیبانی از طیف وسیعی از کاربردها از جمله ویژگی های مدل POSEIDON است.

نکات مهم در تعیین قیمت کمپرسور

قیمت کمپرسور باتوجه به نوع و مشخصات آن تعیین می‌شود. کمپرسور صنعتی در انواع مختلفی تولید به‌ فروش می‌رسد. انواع کمپرسورهای صنعتی موجود در بازار کمپرسور دینامیکی، جابه‌جایی مثبت، روتاری پره‌ای، اسکرال، تشدیدکننده‌های فشار و کمپرسورهای کمکی هستند. 

قیمت کمپرسور چقدر است؟

عوامل مختلفی مثل برند، کشور سازنده، نوع متریال، مقدار سوخت کمپرسور و کیفیت آن در قیمت کمپرسور تاثیرگذار است. کمپرسور دستگاه مهمی در صنایع به شمار می‌آید و باید در خرید آن دقت لازم به عمل آید. علاوه‌بر موارد ذکر شده به کیفیت واحد هواساز، الکتروموتور، مخزن کمپرسور، مونتاژ و استاندارد قطعات یدکی توجه نمایید. قیمت کمپرسور صنعتی با توجه به برند و کشور سازنده نیز متفاوت خواهد بود. 

کمپرسور جونیور

انواع کمپرسور صنعتی

کمپرسورهای دینامیکی در دو نوع جریان شعاعی و جریان محوری هستند. انواع جریان شعاعی، پره‌های شعاعی دارند و از نیروهای گریز از مرکز برای جابه‌جایی هوا استفاده می‌کنند. در مقابل کمپرسور جریان محوری پره‌های ثابت و متحرک دارند.

بیشتر بخوانید: انواع کمپرسور

هوا یا گاز به شکل محوری دور محور گردان کمپرسور حرکت می‌کند. کمپرسورهای رفت‌وبرگشتی، دوار و دیافراگمی از انواع جابه‌جایی مثبت هستند و بیشتر کارگاهها و صنایع از نوع رفت‌وبرگشتی یا پیستونی استفاده می‌کنند. خود کمپرسور پیستونی یا رفت‌وبرگشتی انواع مختلفی دارد که می‌تواند ثابت و قابل حمل باشد. انتخاب نوع کمپرسور به شرایط کارگاه بستگی دارد.

در صورتی که بخواید در کارگاه‌های تجاری و منزل از کمپرسور رفت‌وبرگشتی استفاده کنید، می‌توانید نوع کمپرسور رفت‌وبرگشتی با 5/1 اسب‌بخار را تهیه نمایید. کارگاه‌های صنعتی و نفتی هم به دستگاه‌های بزرگ‌تر نیاز دارند.

علاوه‌بر این‌ها کمپرسورهای دوار نیز تولید می شوند که می‌توانند به صورت پیوسته کار کنند. کمپرسورهای روتاری در گروه‌ دستگاه‌های برودتی قرار می‌گیرند و گازها را فشرده می‌کنند. ارتعاشات کم، آلودگی صوتی کم، بازدهی بالا و جریان یکنواخت از مزایای کمپرسورهای روتاری هستند.

خرید کمپرسور صنعتی از کارخانه و عمده

خیلی از کارگاه‌ها ترجیح می‌دهند به جای حضور در فروشگاه‌های مختلف، کمپرسور را مستقیم از کارخانه بخرند. در این حالت، دستگاه‌ ارزان‌تر است و خرید کمپرسور بدون واسطه انجام خواهد گرفت. شرکت‌‌های زیادی هم هستند که کمپرسور را به‌صورت عمده یا تک به فروش می رسانند و انتخاب نوع خرید بسته به نیاز و توان شما خواهد بود.

کمپرسور غواصی 330 بار ساخت آلمان مدل Junior 2

این کمپرسور غواصی پرفروشترین کمپرسور غواصی در سراسر دنیا بوده است. این محصول از تکنولوژی ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد و با ابعاد و اندازه ای کوچک، کمپرسور قابل حمل شرکت بایر است. این کمپرسور فشار قوی برای منظورهای مختلفی از جمله غواصی، کشتیرانی، پینت بال، سیستم های تنفسی، تیراندازی های ورزشی و مواردی دیگر قابل استفاده می باشد.

سبکی این محصول به همراه جای گیری راحت در دست، باعث شده به راحتی توسط یک نفر قابل حمل باشد و به راحتی در خودروی سواری جای می گیرد.

بیشتر بخوانید: فروش کمپرسور پینت بال

این کمپرسور غواصی با تکنولوژی ساخت بالا هنگام کار تولید صدای بسیار کمی ایجاد می کند. میزان خروجی هوای این کمپرسور غواصی 100 لیتر در دقیقه است و از سیستم فیلترینگ P 21 در ساخت آن استفاده شده   است. این سیستم فیلترینگ قابلیت بالایی در فیلتر کردن روغن و آب داشته و با شیرهای ایمنی فشار، آسودگی خاطر را برای مصرف کنندگان به همراه دارد.

با وجود تایمری از نوع B-Timer بر روی فیلتر، اندازه ی اشباع کاتریج فیلتر و نیز ساعات کارکرد آن مشخص می شود تا مصرف کننده را از زمان تعویض آن مطلع سازد.

متعلقات دستگاه:

خروجی و سیستم پرکننده شامل شلنگ فشار قوی با کیفیت بالا و در استاندارد ایمن است و انعطاف این شیلنگ و اتصالات آن باعث می شود شیر خروجی سریع و ایمن به سیلندر متصل گردد. روی شیر خروجی سیستم پرکننده یک فشارسنج با کیفیت نصب شده که می توان اندازه شارژ سیلندر را از روی آن مشاهده کرد. این فشارسنج با یک پوشش لاستیکی بادوام در مقابل ضربه محافظت می شود. این کمپرسور غواصی با موتورهای تک فاز، سه فاز و بنزینی تولید و به بازار عرضه می شود. 

خرید کمپرسور

کمپرسور شارژ هوای فشرده 300 بار باور آلمان مدل جونیور BAUER JUNIOR II 2

کمپرسور آتشنشانی دو خروجی باور مدل جونیور 2

ظرفیت روغن کمپرسور: 360 میلی لیتر

دارای دو خروجی با سرعت 100 لیتر در دقیقه

میزان شارژ: 200 تا 300 لیتر

توان دستگاه : 2.2 کیلو وات

سه فاز، 400 ولت، 50 هرتز

وزن دستگاه: 46 کیلوگرم