مونتاژ کمپرسور بیتزر | 09113913241 هوای فشرده کاسپین

مونتاژ کمپرسور بیتزر | 09113913241 هوای فشرده کاسپین

شرکت بیتزر (Bitzer) آلمان، بزرگترین تولید کننده کمپرسورهای برودتی در صنایع تهویه مطبوع و سرمایشی است.

مونتاژ کمپرسور بیتزر 

معرفی شرکت بیتزر

شرکت بیتزر (Bitzer) آلمان، بزرگترین تولید کننده کمپرسورهای برودتی در صنایع تهویه مطبوع و سرمایشی است. از کمپرسورهای بیتزر (Bitzer Compressors) در تولید انواع مینی چیلر، چیلر تراکمی، پکیج یونیت، کندانسینگ یونیت و سردخانه استفاده می‌شود.

مونتاژ کمپرسور بیتزر

تولیدات کارخانه‌های این شرکت در کشورهای آلمان، آمریکا، استرالیا و چین، تحت نظارت و تأییدیه کیفی هسته مرکزی بیتزر در کشور آلمان می‌باشد. شرکت‌های بزرگ و بنام تولید کننده چیلر و سایر تجهیزات تهویه مطبوع و سرمایشی در جهان، از مشتریان محصولات شرکت بیتزر ‌هستند. تنوع در نوع تکنولوژی تراکم و ظرفیت کمپرسورها از مزیت‌های بسیار مهم محصولات این شرکت است.

بیشتر بخوانید: مونتاژ کمپرسور اسکرو

این شرکت با سرمایه گذاری بیتزر در طراحی و تولید کمپرسورهای جدید با مصرف انرژی کمتر و ضریب عملکرد بالاتر، جایگاه بسیار بالایی در بین سایر تولید کنندگان کمپرسورهای برودتی کسب نموده است.

کمپرسور بیتزر یکی از کمپرسورهایی است که در انواع سیستم های سرمایشی و در صنایع بزرگ و وسیع مانند  تاسیسات، داروسازی، تهویه مطبوع، فولاد سازی، صنایع غذایی، کاشی و سرامیک و صنایع نفت و گاز به صورت گسترده و پیشرفته ای به کار برده می شود. بیشتر این صنایع برای انجام عملیات تولید خود به کمپرسور برای خنک سازی دستگاه های خود نیاز دارند تا به دستگاه های آنها آسیبی نرسد.

کاربرد کمپرسور بیتزر 

کمپرسور بیتزر در انواع سیستم های سرمایشی و تاسیسات بزرگی مانند صنایع غذایی، فولاد سازی، داروسازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد، از مهمترین کاربردهای کمپرسور بیتزر می توان این موارد را برشمرد:

انواع سیستم های تهویه مطبوع

انواع چیلرهای تراکمی صنعتی و مسکونی

سردخانه هایی که زیر صفر و بالای صفر هستند. از جمله این سردخانه ها می توانیم سردخانه لبنیات، سردخانه میوه، سردخانه گوشت و مرغ، سردخانه صنعتی و … را نام برد.

بیشتر بخوانید: کمپرسور فشار قوی باور

انواع کمپرسورهای بیتزر 

کمپرسورهای سمی هرمتیک اسکرو

کمپرسورهای تسمه ای

کمپرسور کامپکت اسکرو

کمپرسورهای سمی هرمتیک پیستونی

کمپرسورهای دو مرحله ای

کمپرسورهای سردخانه بیترز برای موارد گوناگون تاسیساتی طراحی و تولید می شود، این کمپرسورها در انواع گوناگونی با قدرت و استحکام متفاوتی ساخته شده اند.

مونتاژ کمپرسور

کمپرسورهای سمی هرمتیک اسکرو بیتزر

این دسته از کمپرسورها برای کارهای تجاری و صنعتی بسیار مناسب هستند و با انواع گازهای تولید شده در دستگاه سازگارند. استفاده از این دستگاه به خریدار استفاده از امکان ظرفیت و مکانیکی می دهد. مدار موازی که در این کمپرسور وجود دارد اطمینان پذیری و تطبیق پذیری بالایی را برای کارکرد آن فراهم می آورد.

بیشتر بخوانید: کمپرسور شارژ هوای فشرده 

این کمپرسور در سیستم های تهویه ای مورد استفاده قرار می گیرد که دمای آن بالای صفر باشد.

طراحی انجام شده در آن بسیار با دوام است. کاربرد بسیار بالایی در سیستم هایی دارد که دمای آنها زیر صفر است. با تمامی گازهای برودتی در دستگاه سازگاری دارد. مصرف انرژی پایین آن در هر دو حالت پربار و کم بار یکی از مزیت های آن می باشد.

عملکرد این کمپرسور با روغن های BSE170 برای گازهای R134A- R404A- R507A  و روغن B100 برای گازهایی که دمای آنها از 5 تا 50 درجه می باشد و باید دمای کندانسور آن هم کمتر از 45 درجه باشد. و روغن B150SH برای دمای کمتر از 60 درجه کندانسور می باشد.

کمپرسورهای تسمه ای بیتزر 

این نوع کمپرسور در دو گروه متفاوت تولید می شود، کمپرسور تسمه ای با گاز و دیگری کمپرسور تسمه ای با گاز آمونیاک می باشد. به دلیل ساختار متفاوت این کمپرسور موتورهای الکتریکی آن به وسیله تسمه یا کوپلینگ قابل اتصال می باشند. امکان تعمیر آسان و اطمینان بالای از جمله محبوبیت این دستگاه است.

بیشتر بخوانید: کمپرسور باور آلمان

ویژگی های دیگر شامل موارد زیر است :

تعمیر ساده

قابلیت کار با انواع گازها

دوام بسیار بالا

برای اتصال به کمک تسمه یا کوپلینگ مناسب می باشد.

دارای وزن کم و حرکت آرام به علت تعبیه بالانس دقیق

کمپرسور کامپکت اسکرو 

این مدل از کمپرسور بیتزر به کنترل مکانیکی و ظرفیت و بازه ی عملکردهای بزرگ مجهز است. از این کمپرسور برای چیلرهای صنعتی و هیت پمپ استفاده می شود که سیستم جداسازی ساخت و نصب و روغن داخلی کمپرسور را آسان تر کرده است. ویژگی های دیگر این کمپرسور شامل موارد زیر می باشد:

می توان آن را به خنک کننده های خارجی متصل نمود.

ابعاد این کمپرسور نسبت به دیگر مدل ها کوچکتر می باشد.

عملکرد آن با روغن b320sh  و گازهای متنوع تولید شده در دستگاه بسیار بالا و عالی است.

دارای صلبیت بالا است.

اتلاف داخلی آن بسیار پایین است.

می تواند با دمای پایین اوپراتور و با دمای بالای کندانسور در ماشین هایی که گرمایش زیادی دارند سازگاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر کمپرسور پینت بال

کمپرسورهای سمی هرمتیک پیستونی 

این کمپرسور به موتور الکتریکی با قدرت بالایی مجهز است که صفحه سوپاپ آن بسیار با کیفیت بوده و دنده هایی که در آن به کار رفته قابل کنترل و تغییر و ضد سایش می باشند. از جمله ویژگی های بارز این دستگاه می توان این موارد را برشمرد:

زمانی که دمای کندانسور افزایش پیدا کند با آن سازگاری دارد.

دارای شیرآلات و سطوح بهینه سازی شده می باشد که مصرف انرژی را کاهش می دهد.

ضریب عملکرد کمپرسور بیتزر نسبت به مدل های دیگر 12 درصد افزایش دارد.

لرزش آن بسیار کم می باشد و صدای پایینی دارد.

گاز مود در دستگاه را در شرایطی که پمپ گرما بالای صفر باشد بهینه سازی می کند.

با انواع گازهای برودتی تولید شده درون دستگاه سازگاری دارد.

کمپرسور بیتزر

کمپرسورهای دو مرحله ای بیتزر 

کمپرسور بیتزر دو مرحله ای، گاز درون دستگاه را در دو مرحله فشرده می کند، از این مدل کمپرسور بیشتر برای سردخانه هایی با دمای پایین استفاده می شود. مایع درون کمپرسور که دو بار فشرده شده است، ظرفیت سرمایش درون دستگاه را افزایش می دهد و بازدهی سیستم را تداوم و بهبود می بخشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر پمپ باد

ویژگی های دیگر این دستگاه شامل این موارد هستند:

کمپرسورسردخانه ای بیتزر دارای سیستم حفاظت برودتی است.

عملکرد آن با روغن هایی که فشار دستگاه را بالا نمی برند و روغن پلی ال استر بسیار مناسب است.

طراحی آن به گونه ای است که لرز دستگاه را کاهش داده و صدای زیادی ندارد.

طراحی آن به صورت 4 و 6 سیلندر است.