مونتاژ کمپرسور رفکوم 09113913241 | کارگاه کاسپین

مونتاژ کمپرسور رفکوم 09113913241 | کارگاه کاسپین

کمپرسور رفکوم یا رفکامپ ساخت کشور ایتالیاست که با ارائه کمپرسور های سمی هرمتیک و اسکرو، بخش عظیمی از بازار های جهانی را به خود اختصاص داده است.

مونتاژ کمپرسور رفکوم

کمپرسور رفکوم یا رفکامپ ساخت کشور ایتالیاست که با ارائه کمپرسور های سمی هرمتیک و اسکرو، بخش عظیمی از بازار های جهانی را به خود اختصاص داده است. از کمپرسور های رفکوم در صنایع مختلف خانگی و تجاری مانند سردخانه های بالا و زیر صفر، تهویه مطبوع، پمپ های گرمایشی و  سیستم های برودتی استفاده می شود.

مونتاژ کمپرسور رفکوم

کیفیت و عملکرد بالا، صدا و لرزش پایین، مدل های متنوع، دسترسی آسان به لوازم یدکی، نصب و تعمیر آسان، گارانتی بدون قید و شرط، حداقل مصرف انرژی، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، قیمت مناسب، ظرفیت برودتی بالا، سازگاری با انواع گاز های مبرد و انواع روغن های برودتی، عمر طولانی و قابلیت اطمینان جزو برترین مزایای کمپرسور Refcomp هستند. کمپرسورهای این برند در دوسته کلی اسکرو و پیستونی تهیه و تولید می‌ شوند.

بیشتر بخوانید: مونتاژ کمپرسور بیتزر

رفکامپ سابقه‌ ای سابقه‌ ای ۲۵ ساله در زمینه‌ تولید و تحقیق درباره کمپرسورهای اسکرو دارد که نتیجه‌ تحقیقات آن ها به ثمره نشستن و تولید اولین کمپرسور اسکرو برودتی سازگار گاز R134A است. این کمپرسورها  یکی از بهترین مارک های کمپرسور باد در سراسر جهان هستند و دارای مزیت‌ هایی مانند راندمان بالا، میزان لرزش بسیار کم و سر و صدای کمتر و همچنین دوستدار محیط‌ زیست هستند که آن ها را از سایر محصولات متمایز نموده است.

مشخصات فنی کمپرسور رفکوم

کمپرسور Refcomp انواع مختلفی دارد که از نظر توان برودتی، میزان جابجایی، وزن و کاربرد متفاوت هستند. در کمپرسور های برند رفکوم توان برودتی از 3 تا 180 اسب بخار است که جابه جایی با برق مصرفی 50 هرتز از 13 تا 510 متر مکعب در ساعت است. در کمپرسور های پیستونی برند رفکوم، از تعداد سیلندر های 2، 4، 6، 8 برای عملیات فشرده سازی گاز مبرد استفاده می شود.

تمامی مدل های کمپرسور رفکوم از گاز های مبرد R22 ،R134a پشتیبانی می کنند و روغن مناسب برای روان کاری کمپرسور از نوع پلی ال استر و مینرال می باشد، که روغن کاری به دو مدل همراه با پمپ روغن و پاششی بدون پمپ روغن انجام می شود.

بیشتر بخوانید: مونتاژ کمپرسور اسکرو

انواع کمپرسور Refcomp

کمپرسور رفکوم سمی هرمتیک

کمپرسور رفکوم دو مرحله ای

کمپرسور رفکوم اسکرو

کمپرسور سمی هرمتیک رفکوم

کمپرسور سمی هرمتیک پیستونی رفکوم سری (REFCOMP SP) دارای کاربردهای گسترده‌ ای است. می‌ توان گفت کمپرسور رفکوم در مقایسه با رقبای اروپایی خود از نظر تکنولوژی ساخت کمی عقب‌ تر است، اما با پیشرفت‌ هایی که در این سال‌ های اخیر داشته، توانسته است فاصله خود با با آن ها خیلی کم کند. 

کمپرسور سمی هرمتیک رفکوم یکی از پرفروش ترین و پر کاربردترین کمپرسور های رفکوم است. این کمپرسور در 10 سری با 34 مدل طراحی و تولید شده و برای فشرده سازی از گاز های مبرد R22،R134A ،R407C ،R507 که دوست دار محیط زیست استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: کمپرسور فشار قوی باور

از ویژگی های مهم آن توان برودتی 3 تا 70 اسب بخار، جابه جایی در فشار بالا و پایین با برق مصرفی 50 هرتز از 17 تا 222 متر مکعب در ساعت است. در این مدل کمپرسور ها تعداد سیلندر های تعبیه شده 2، 4، 6، 8 عدد می باشد. کمپرسور سمی هرمتیک رفکوم دارای دو مدل سایز موتور H/L هستند و از روغن POE برای روانکاری کمپرسور استفاده می شود. معمولا این کمپرسور ها در سیستم های تهویه مطبوع و سیستم های تبرید مورد استفاده قرار می گیرند. 

مونتاژ کمپرسور

کمپرسور رفکامپ سری هرمتیک کامپکت

کمپرسورهای رفکوم سری hermetic کامپکت در جهت دستیابی به دماهای بالاتر از صفر درجه سانتی‌ گراد (حداقل منفی ۵ درجه سانتی‌ گراد) مانند سیستم‌ های تهویه مطبوع و رطوبت‌ گیری و … مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

از مزایای آن می‌ توان به این موارد اشاره نمود:

طراحی کم لرزش

موتور خنک شونده با گاز داخلی پیوسته

راندمان و عملکرد مناسب

عمر مفید رو به‌ بالا

بیشتر بخوانید: کمپرسور شارژ هوای فشرده

کمپرسور رفکوم دو مرحله ای

کمپرسور دو مرحله ای رفکوم را در سردخانه های زیر صفر، سیستم IQF، سیستم های تبرید استفاده می کنند که در 6 مدل با تعداد 4 و 6 سیلندر طراحی و ارائه می شود.

توان برودتی مورد نیاز این کمپرسور 12 تا 30 اسب بخار می باشد که با انواع گازهای R22 ،R404A،R507 و روغن پلی ال استر و مینرال بهینه سازی شده است. کمپرسور پیستونی دو مرحله ای رفکوم دارای نرخ جابه جایی در فشار بالا و پایین با برق مصرفی 50 هرتز 27.6 تا 51.5 متر مکعب در ساعت است.

کمپرسور اسکرو رفکوم

کمپرسور اسکرو رفکوم دارای توان برودتی 30 تا 240 اسب بخار و رنج جابه جایی با برق مصرفی 50 هرتز از 118 تا 700 متر مکعب در ساعت متغیر می باشد.

بیشتر بخوانید: کمپرسور باور آلمان

این کمپرسور برای کاربری های مختلفی مثل چیلر های تراکمی در ظرفیت های بالا، سردخانه ها و سیستم های تهویه مطبوع ناوگان حمل و نقل مناسبند. با گاز های R22 ،R407 ،R134a و روغن پلی ال استر سازگار هستند. ورودی و خروجی گاز از لوله های ساکشن و دیسشارژ که دارای سایز های متفاوتی است، انجام می گیرد. کمپرسور اسکرو رفکوم در دو مدل زیر عرضه می شود:

کمپرسور Refcomp اسکرو سری SRC

کمپرسور Refcomp اسکرو سری S-134

کمپرسور رفکوم

تاریخچه کمپرسور رفکوم

شرکت رفکوم در سال 1990 در کشور ایتالیا تاسیس شد. این شرکت با استفاده از تکنولوژی و کیفیت ساخت، انواع مدل های کمپرسور را تولید نمود. شرکت رفکوم با همکاری کشور چین توانست به فعالیت خود در این عرصه ادامه بدهد. در سال 2004 برای اولین بار کمپرسور اسکرو سازگار با گاز R134A که متناسب با محیط زیست است را تولید کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر کمپرسور پینت بال

در سال 2013 شرکت Snowman از کشور چین سهام شرکت رفکوم را خریداری نمود. شرکت رفکوم در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی داشته و جایگاه بالایی را در جهان تبرید کسب نموده است. کمپرسور های ساخت شرکت رفکوم در اکثر کشور های اروپایی، خاورمیانه، آمریکایی، اقیانوسیه و آفریقایی عرضه می شود.